تجربه اسپات، از طراحی هایپرمارکت چه می‌گوید؟ خبرگزاری فارس | elitarchgroup

تجهیز و تامین تجهیزات فروشگاه یا هایپر مارکت خود را با بالاترین و مطمئن ترین BRAND به ما بسپارید. شیر، کشک، تخم مرغ، نان و محصولات مرتبط باید در دورترین گوشه فروشگاه شما قرار گیرد. این اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان محصولات بیشتری را که در فروشگاه خود دارید مشاهده می‌کنند، که ممکن است آنها را وادار به خرید اقلام بیشتری کند. شکلات‌ها، مجلات و غیره باید در صندوق قرار داده شود تا بتوانند آن را به صورت ناگهانی خریداری کنند. یک هایپرمارکت ، فروشگاهی است که توانایی برآورده کردن احتیاجات مشتریان خود را در یک بار مراجعه دارد. هایپرمارکت ، به فروشگاهی که از ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های چندمنظوره ، در مقیاسی بزرگ استفاده می‌کند ، اتلاق می شود.

تجربه اسپات، از طراحی هایپرمارکت چه می‌گوید؟ خبرگزاری فارس | elitarchgroup

در پاسخ به تمایل روزافزون خریداران برای ورود و خروج ، بسیاری از هایپرمارکت‌ها وسایل ضروری را در دسترس‌تر می‌کنند. در برخی موارد طراحی هایپرمارکت، فروشگاه‌ها اقلام ضروری را روی درپوش‌های انتهایی خود قرار می‌دهند تا تجربه خرید کارآمدتری ایجاد کنند. هایپرمارکت Thanopoulos یک پروژه تجاری بزرگ است که در حومه شمالی آتن واقع شده است. این فروشگاه یک برند مشهور یونانی در عرضه انواع کالاهای وارداتی پیچیده است که در فروشگاه های دیگر این کشور یافت نمی شود. لذا طراحی و ساخت هایپرمارکت فوق شامل اجرا و استفاده از متریال های متنوعی بوده است. به دلیل اینکه این مکان سابقاً یک سوپرمارکت قدیمی سه طبقه بوده، بازسازی آن تغییراتی را در پلان ایجاد نمود.

طراحی فروشگاه نان

آرکو با استفاده از افرادی پویا، جوان و تحصیل کرده، خدماتی جامع مطابق با تمامی نیاز های پروژه شما در زمینه طراحی سوپرمارکت کوچک، طراحی هایپرمارکت ، دکوراسیون سوپرمارکت و … ارائه می دهد. از ابتدایی ترین نیاز های یک پروژه گرفته تا پیچیده ترین محاسبات و طراحی های عملیاتی و مهندسی، کنترل هزینه ها، برنامه ریزی و بازاریابی به عهده این گروه می باشد. طراحی سوپرمارکت به روز و مدرن بعلاوه معماری زیبا با دکوراسیون داخلی شکیل، در هر ژانری مد نظر ماست؛ چه طراحی هایپرماکت باشد چه طراحی سوپرمارکت کوچک و ….

ویدیو کلیپ تجهیزات فروشگاهی طراحی سوپرمارکت – طراحی هایپرمارکت طراحی سوپرمارکت تارا شیراز

این مجموعه با مطالعه و تحقیقات میدانی در حوزه بیزنس شما و شرایط محیطی فضای تجاری تان اقدام به طراحی، چیدمان، تقسیم بندی فضاهای فروش و نهایتا” پیشنهاد تجهیزات، دکوراسیون، نورپردازی، گرافیک و … می پردازد. هایپرمارکت‌ها در عمل یک جایگاه خرده‌ فروشی کالاهای مختلف مصرفی می‌باشند و تنوع بالایی از محصولات را ارائه می کنند، که عمدتأ شامل انواع گوناگون مواد غذایی و کالاهای مصرفی خانگی ، لوازم بهداشتی آرایشی و وسایل زندگی پروژه مسکونی است. نوع تجهیزات به کار رفته نیز تأثیر قابل توجهی در هزینه های تجهیز هایپرمارکت دارد. به عنوان مثال استفاده از قفسه های دیواری ممکن است در آینده منجر به عدم امکان استفاده مجدد از آنها به دلیل نیاز به تغییر فضا شده و در نتیجه موجب افزایش هزینه خواهد بود. بناربراین توجه به نکاتی همچون مکانیزم باز و بست تجهیزات در این زمینه مهم است. برخی هایپرمارکت ها به دلیل نوع ساختمان، بصورت دو یا چندطبقه هستند که در طبقات مختلف گروه های مختلف کالایی عرضه می شود.

  • هایپر مارکت های کوچک و بزرگ امروزه جایگزین سوپرمارکت های کوچک را شده اند و مورد استقبال مردم قرار گرفته اند.
  • اجرای صحیح این مرحله بسیار اهمیت دارد؛ چرا که دکوراسیون سوپرمارکت یا هایپرمارکت نقش عظیمی در جذب مشتری دارد.
  • طراحی داخلی هایپرمارکت در واقع در تجارت و بازرگانی به فروشگاهی که از ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های چندمنظوره، در مقیاسی بزرگ استفاده می‌کند، گفته می‌شود.
  • می‌دانیم که برنامه‌ریزی درست برای طراحی داخلی یک فروشگاه در ایجاد فضایی جذاب و خلاق و همینطور جلب رضایت مشتری در موقعیت فروشگاه بسیار تاثیر دارد.
  • هایپرمی – شعبه کرجتنوع محصولات ما چه از لحاظ طراحی منحصر به فرد برای کالاهای خاص و چه از لحاظ سهولت در چیدمان ، موقعیت کم نظیری را در هایپرمی کرج به وجود آورده است.
  • از آنجایی که معمولاً چندین دفتر می‌توانند توسط یک کارمند نظارت شود، ممکن است بتوانید هزینه‌های نیروی کار را کاهش دهید.