دوره عدالت کوتاه تر است. مقالات بیشتر اقساط برتر لایحه هزینه های مالیاتی و گسترده ای که رئیس جمهور دونالد ترامپ با مقرراتی پرداخت کرده است که نه تنها تجربه افراد را از طریق قانون مراقبت معقول تغییر شکل می دهد ، بلکه به گفته برخی تحلیلگران سیاست ، این امر همچنین باعث می شود که پوشش بهداشتی و درمانی مرتبط با آن به شدت نقض شود.
این حرکات بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد و برای 19 ایالت (علاوه بر واشنگتن ، دی سی) ، که مبادله ACA آنها را اجرا می کند ، رزونانس ویژه ای دارند.
بسیاری از این ایالت ها می ترسند که نوار قرمز اضافی – به ویژه الزاماتی که به نتیجه گیری مجدد خودکار ختم می شود – تأثیر عمده ای بر دارندگان اسناد خواهد گذاشت. این امر به این دلیل است که بیشترین درصد از مردم در آن ایالت ها هر سال از اعزام برای خرید استفاده می کنند ، که توسط مردم در ایالت هایی که از بازار مراقبت های بهداشتی فدرال استفاده می کنند ، بیشتر انجام می شود.
“بازار فدرال همیشه پیامی داشته است ،” بازگشت به خرید “، در حالی که بازارهای مبتنی بر دولت ، به طور متوسط ، یک پیام دارند” سلام ، در اینجا شما سال آینده می گیرید ، اینجاست که هزینه آن چیست. اگر می خواهید ، مجبور نیستید کاری انجام دهید. او اکنون مدیر مشاوره بهداشت مانیت است.
میلیون ها نفر ممکن است نیمی از افراد ثبت شده در برخی از ایالت ها را از دست بدهند یا در نتیجه آن و سایر تغییرات در این قانون به همراه یک پایگاه جدید دولت ترامپ و تکمیل بالقوه در پایان سال از یارانه های برجسته ای که در جای آن در طول پاندمی Covid-19 قرار گرفته بودند ، از دست بدهند. بدون گسترش آن یارانه ها ، که یک موتور مهم برای ثبت نام در اوباماکار در سالهای اخیر بود ، پیش بینی می شود حق بیمه به طور متوسط 75 ٪ به طور متوسط سال آینده افزایش یابد. این در حال حاضر بر اساس برخی از درخواست های اولیه قیمت دولت برای سال آینده اتفاق می افتد که به تعداد مضاعف می رسد.
Devon Trolly ، مدیرعامل بنی ، یک شماره رکورد ، گفت: “ما می توانیم حداقل 30 ٪ به پیوستن از دست بدهیم و در بدترین سناریو ، 50 ٪ ضرر را از دست بدهیم.”
قطره های این اندازه در سطح ملی ، علاوه بر از دست دادن مورد انتظار Medicaid که میلیون ها نفر را تحت عنوان قانونی که ترامپ آن را “یک پیش نویس زیبا” می نامد ، می تواند از عملیات برنده شدن نرخ بی وقفه در کشور عقب نشینی کند ، که در حدود اکثر احکام ACA در سال 2014 کاهش یافته است ، وقتی که در حدود 14 ٪ ، تا 15 ٪ از جمعیت ، بیش از 8 درصد از جمعیت ، و بیشتر از 8 درصد از جمعیت ، و بیشتر از 8 ٪ از جمعیت ، و بیشتر از 8 ٪ از جمعیت ، و بیشتر از 8 ٪ از جمعیت ، و بیشتر از 8 ٪ از جمعیت ، و بیشتر از 8 ٪ از جمعیت ، و بیشتر از 8 درصد از جمعیت ، و بیشتر از 8 ٪ از جمعیت ، و بیشتر از 8 ٪ از جمعیت ، و بیشتر از 8 ٪ از جمعیت ، و بیشتر از 8 ٪ از جمعیت ، و بیشتر از 8 ٪ از جمعیت ، کاهش یافته است.
اقساط در کنار نرخ بی وقفه افزایش می یابد ، زیرا دارندگان اسناد قدیمی یا بیمار بیشتر به احتمال زیاد سعی در پرش از موانع دارند ، در حالی که کسانی که به ندرت از پوشش استفاده می کنند – و به همین دلیل ارزان تر هستند – این کار را نمی کنند.
پس از یک جلسه چشمگیر در طول شب ، جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان این لایحه را تصویب کردند و آنها در تاریخ 4 ژوئیه با مهلت رئیس جمهور روبرو شدند. انتظار می رود ترامپ این اقدام را در روز استقلال امضا کند. این امر کسری فدرال را با یک تریلیون دلار افزایش می دهد و هزینه های مختلف برنامه ها از جمله کمک های پزشکی و تغذیه ای را کاهش می دهد تا هزینه های تمدید کاهش مالیات را که تا حدی در زمان اولین دولت ترامپ توسعه یافته است ، جبران کند.
دولت و حامیان آن می گویند که تغییرات پشتیبانی شده توسط حزب جمهوریخواه ACA برای مبارزه با کلاهبرداری ضروری است. دموکرات ها و هواداران ACA بر این باورند که این تلاش جدیدترین در تاریخ طولانی تلاش های جمهوری خواهان برای تضعیف یا لغو اوباماکار است. از جمله موارد دیگر ، این قانون چندین تغییر را که توسط دولت بایدن مطرح شده است ، پایان می دهد ، که به تسهیل ثبت نام نسبت داده شده است ، مانند طولانی شدن دوره ثبت نام سالانه باز و راه اندازی یک برنامه ویژه برای افراد بسیار کم درآمد که به آنها اجازه می دهد تا در طول سال ثبت نام کنند.
علاوه بر این ، نوسازی خودکار ، که بیش از 10 میلیون نفر برای پوشش 2025 ACA استفاده می شود ، در فصل ثبت نام 2028 به پایان می رسد. درعوض ، مصرف کنندگان باید قبل از بسته شدن ثبت نام آزاد ، از اوت هر سال ، از اوت هر سال ، شروع کنند ، که در تاریخ 15 دسامبر ، یک ماه قبل به پایان می رسد.
برایان پلاس ، رئیس مؤسسه بهداشت محافظه کار ، گفت که این یک تغییر اساسی در مبارزه با عناوین در افزایش ثبت نام است.
این امر علاوه بر در دسترس بودن برنامه های بال صفر برای افراد کم درآمد که آنها را برای مزایای بزرگ واجد شرایط می کنند ، به دلیل افزایش شدید شکایات شرکتهای بیمه ، مصرف کنندگان ، کارگزاران در مورد این طرح ، یا اغلب جایگزین کردن آنها ، تغییر آنها یا جایگزینی آنها ، تغییر آنها یا جایگزین کردن آنها ، جستجوی کارگزاری برای کمیسیون را مقصر می داند.
در یک گواهی کنگره در تاریخ 25 ژوئن ، Blase نوشت: “این مرحله ساده آسیب پذیری بزرگی را بسته و به طور قابل توجهی نادرست و تونل ها را کاهش می دهد.”
با این حال ، کشورهایی که بازارهای خود را اداره می کنند ، در صورت وجود ، شاهد تعداد معدودی از چنین مشکلاتی بودند که عمدتاً در 31 ایالت با استفاده از مراقبت های بهداشتی فدرال محدود می شدند.
بازارهای دولت -اقدامات امنیتی اضافی را برجسته می کنند و به دلیل عدم وجود مشکلات ، کنترل دقیق تری نسبت به کارگزار نسبت به مراقبت های بهداشتی دارند.
جسیکا آلتمن ، مدیر اجرایی پوشش کالیفرنیا ، ایالت ایالت گفت: “اگر به کالیفرنیا و سایر کشورهایی که برنامه های Medicaid آنها گسترش یافته است نگاه کنید ، پس این نوع مشکل کلاهبرداری را نمی بینید.” وی گفت: “من هیچ موردی از مصرف کننده ندارم که خواستار پوشش کالیفرنیا باشد و می گوید:” من بدون تأیید پیوسته ام. “
چنین برنامه های افزودنی با سایر اشکال بیمه درمانی مانند پوشش عملکردی متداول است.
براساس داده های KFF ، گفت: “با درخواست از همه برای بازگشت و ارائه اطلاعات اضافی ، و این واقعیت که آنها نمی توانند اعتبار مالیاتی را بدست آورند تا این مرحله را بردارند ، این امر باعث می شود پوشش بازار به دشواری ترین پوشش برای ثبت نام در آن باشد.” KFF یک اطلاعات بهداشتی غیر انتفاعی است که شامل اخبار بهداشتی KFF است.
داده های فدرال نشان می دهد که حدود 22 ٪ از ثبت نام های فدرال در سال 2024 به طور خودکار بازیافت می شوند ، در مقایسه با 58 ٪ در برنامه های مبتنی بر دولت. به گزارش KFF ، علاوه بر پنسیلوانیا ، ایالت هایی که این سوابق را دیده اند شامل بیش از 60 ٪ کالیفرنیا ، نیویورک ، جورجیا ، نیوجرسی و ویرجینیا هستند.
کشورها درآمد و سایر اطلاعات مربوط به صلاحیت را برای کلیه ثبت شده ها-از جمله کسانی که به طور خودکار تمدید می شوند ، بررسی می کنند ، کسانی که برای اولین بار ثبت شده اند ، و کسانی که در خارج از دوره ثبت نام منظم متحد می شوند ، زیرا آنها از دست دادن پوشش یا یک رویداد دیگر یا رعایت قوانین دوره ثبت نام کم درآمد رنج می برند.
آلتمن گفت: “ما در انتهای پیش زمینه ای که در آن منتشر می کنیم به بسیاری از منابع داده دسترسی داریم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ چیز تغییر نمی کند.
در صورت گزارش داده های غیر شناسایی ، از متقاضیان خواسته می شود تا اطلاعات بیشتری را بدست آورند. براساس قانون فعلی ، “ما 90 روز فرصت داریم تا اعتبار مالیاتی را در حالی که آنها در حال ارسال اوراق هستند ، بدست آوریم.”
این امر مطابق برنامه مالیات و هزینه در مقابل کنگره تغییر می کند و در حالی که شخص اطلاعاتی را ارائه می دهد ، صلاحیت فرض شده را پایان می دهد.
یک مقاله سفید مکتوب برای تجزیه و تحلیل سیاست سرمایه ، یک مشاور مستقر در واشنگتن که متخصص تجزیه و تحلیل اقتصادی است ، نتیجه گرفت که بودجه کمی برای تغییر وجود ندارد.
در حالی که “بررسی دقیق تر می تواند ضبط های نادرست را ناامید کند” ، کارهای اضافی مقاله ، همراه با تکمیل حق بیمه بالاتر از یارانه های مالیاتی بهبود یافته ، “چهار تا شش میلیون برنامه بازار را پرداخت می کند و به منظور افزایش بیمه ، تجارت محدود می شود” ، اقتصاددانان در بازار آزاد ایکه برونتون و من و هیونی لوزاس نوشتند.
آنها نوشتند: “شرکت های بیمه با ریسک و بیماری کمتری و افزایش قیمت ها باقی می مانند ، که منجر به افزایش متمایز تر و خارج از بازار انتخابی (توسط شرکت های بیمه) می شود.”
منبع: https://kffhealthnews.org/news/article/affordable-care-act-aca-obamacare-coverage-gains-threatened-1bbb-uninsurance/