هزینه این عمل جراحی چقدر است؟ 🤷 قیمت بیمارستان هنوز تا حد زیادی مفید است.

A photo of President Trump showing a signed executive order to photographers in the Oval Office of the White House. He is flanked by Robert F. Kennedy Jr. and Howard Lutnick.

این یک جام مراقبت های بهداشتی مقدس است: مجبور کردن صنعت برای آشکار کردن قیمت هایی که بین برنامه های بهداشتی و بیمارستان ها مذاکره می شود – اطلاعاتی که مدت هاست با شکستگی تجاری به آن پرداخته می شود. در میان موج دستورات اجرایی که توسط رئیس جمهور دونالد ترامپ در طی پنج هفته اول در پست خود امضا شده است ، وعده “دوباره سالم سازی آمریکا” با دادن بیماران به قیمت دقیق مراقبت های بهداشتی بود.

هدف از این امر ، مجبور کردن بیمارستانها و شرکتهای بیمه درمانی برای تسهیل مصرف کنندگان در مقایسه قیمت واقعی روشهای پزشکی و داروهای تجویز شده است. ترامپ دولت خود را تا پایان ماه مه به دست آورد تا به یک استاندارد و مکانیسمی برای اطمینان از پیروی از صنعت مراقبت های بهداشتی برسد.

اما دستور ترامپ در سال 2025 نیز نمادی از پیشرفت این کشور است زیرا تقریباً شش سال پیش جهت گیری مشابهی را صادر کرده است. مصرف کنندگان آن را تا حدی مفید می دانند و کیفیت اطلاعات متناوب است.

اولین مرحله “جسورانه” که محو می شود

“سال 2019” Brety Bold “بود.” آنها عمدتاً به ارائه دهندگان خدمات و برنامه ها رفتند و گفتند: “تمام این داده ها که فکر می کنید راز هستند ، دیگر مخفی نخواهیم شد.”

چه چیزی پس از آن ، برای گروه های تماس مصرف کننده ، ناامید کننده است. بیمارستان ها و شرکت های بیمه در وب سایت های عظیم ، پیچیده و گیج کننده در مورد قیمت های خود منتشر کردند. این اطلاعات یک چالش بود ، حتی کارشناسان قیمت گذاری مراقبت های بهداشتی ، به ذکر مصرف کنندگان. برخی از اعضای کنگره قوانینی را برای قرار دادن نیروی قانون در پشت الزام قیمت های شفافیت ارائه دادند. این لوایح درگذشت. دولت رئیس جمهور جو بایدن به دلیل عدم اجرای دقیق مقررات مورد انتقاد قرار گرفته است ، به طوری که گروه دفاع مصرف کننده یکی از خرید یک تبلیغات فوق العاده پائول است که شامل رپ فیت جو است که ادعا می کند “بیمارستان ها و شرکت های بیمه قیمت خود را پنهان می کنند.”

فرماندهی جدید ترامپ ، که در ماه فوریه امضا شد ، گفت که بیمارستان ها و برنامه های بهداشتی “وقتی داده های شفافیت قیمت ناقص یا اصلاً منتشر نشده است ، به اندازه کافی نگه داشته نشده است.”

دفتر پاسخگویی دولت در ماه اکتبر اظهار داشت که مراکز خدمات Medicare & Medicaid نمی دانند که آیا قیمت ها توسط صنعت مراقبت های بهداشتی گزارش شده است یا خیر. کاترین هودن ، سخنگوی آژانس ، گفت ، اما CMS ، که بیمارستان ها را سازماندهی می کند ، اکنون در حال برنامه ریزی برای “نظارت بر انطباق سیستماتیک” و کمک به مؤسسات است.

Howneen به سؤالاتی در مورد اینکه آیا کارمندان CMS بر رعایت شفافیت در قیمت هایی که به عنوان بخشی از ولتاژ گسترده دولت ترامپ برای کاهش نیروی کار فدرال راه اندازی شده است ، پاسخ نداد.

“زامبی ها” و سایر تضادها

در همین حال ، محققان مستقل مشکلات زیادی را در کیفیت داده های قیمت که توسط بیمارستان ها و شرکت های بیمه درمانی با مصرف کنندگان به اشتراک گذاشته شده است ، پیدا کرده اند.

گزارشی که اخیراً توسط Tracker System Health Peterson-KFF منتشر شده است ، نشان داد که داده های گزارش شده توسط چهار شرکت بیمه درمانی در نیویورک غالباً قیمت هایی را که به گفته آنها به بیمارستان هایی پرداخت می کنند ، برای خدماتی که ارائه دهنده خدمات درمانی ارائه نمی دهند ، پرداخت می کنند. اینها “شبح” یا “زامبی” نامیده می شوند. به عنوان مثال ، برنامه های بهداشتی در مورد دندانپزشکان ، متخصصان نوری ، متخصصان شنوایی که برای جایگزینی زانو ، بررسی سیستم گوارشی و سایر رویه هایی که هیچ ارتباطی با تخصص های آنها ندارند ، گزارش شده است.

در موارد دیگر ، داده ها شامل قیمت های مختلفی برای همان خدمتی است که خود شرکت بیمه در همان بیمارستان پرداخت کرده است. به عنوان مثال ، UnitedHealthCare سه قیمت را برای معالجه نیویورک-پرسبریان/ویل کورنل پزشکی 47،000 دلار ، 64000 دلار و 70،000 دلار برای درمان حمله قلبی ذکر کرد.

یا ، شرکت های بیمه گزارش دادند که همان قیمت تا حد زیادی به خدمات مختلف پرداخت می شود. به عنوان مثال ، Aetna گفت که دقیقاً 6،292 دلار به بیمارستان Mount Sinai Beth Israel برای معالجه عفونت های تنفسی ، حملات قلبی ، سرطان هضم ، عفونت های کلیه ، اورولوژی و روانشناسی پرداخت کرده است.

UnitedHealthCare یا Aetna به تضاد داده ها پرداخته اند. کول مانبک ، سخنگوی UnitedHealthCare ، گفت که شرکت بیمه الزامات شفافیت در قیمت ها را برآورده کرده و از اعضا خواسته است که “از ابزارهای برآورد هزینه ما برای هزینه های دقیق بر اساس برنامه بهداشتی مشخص خود استفاده کنند.” سخنگوی Aetna Shellly Bendit در AHIP ، انجمن فشار و تجارت برای شرکت های بیمه.

سخنگوی AHIP ، کریس باند گفت که شرکت های بیمه درمانی شفافیت “به شدت پشتیبانی می کنند”. باند گفت:

مصرف کننده چه کاری انجام می دهد؟

دیوید کاتنر ، استاد اقتصاد کاربردی در دانشگاه هاروارد ، گفت که کل تخمین ها و قیمت ها برای مصرف کنندگان بسیار مفید نیست ، که عمدتاً به آنچه در نهایت پرداخت می کنند نگران هستند. بسته به تخفیف ، کلیپ ها و سایر هزینه ها ، این بسته به برنامه بهداشتی متفاوت است.

وی گفت: “بیشتر اطلاعات شفافیت قیمت شامل آن نیست.”

کاتلر افزود ، و اطلاعاتی در مورد کیفیت مراقبت به مصرف کنندگان نمی دهد ، که ممکن است منجر به تعصب قدیمی شود. وی گفت: “وقتی به رستوران می روید مانند شراب است.” “مردم تصور می کنند که گرانترین شراب بهتر است.”

کاتلر گفت که وی شک و تردید دارد که شفافیت قیمت ها باعث کاهش هزینه های بیماران می شود. اما وی گفت که وی ممکن است بینشی در مورد بیمارستان ها و برنامه های بهداشتی در مورد آنچه رقبای خود دریافت می کنند و آنها را برای خدمات پرداخت می کنند – دانش که اگر بیمارستانهایی که نرخ کمتر از نیاز دریافت می کنند ، ناخواسته منجر به افزایش قیمت شوند ، رقم بالاتر از پرداخت برنامه های بهداشتی است.

آخرین اجرایی ترامپ ذکر شده است که بالاترین سه ماهه گرانترین قیمت خدمات درمانی سالانه 6.3 ٪ از زمان سفارش وی 2019 کاهش یافته است.

با این حال ، همان تحقیقات نشان داده شده در دستورالعمل اجرایی نشان داد که طبق تجزیه و تحلیل انجام شده توسط فیروزه بهداشت ، یک شرکت داده های بهداشتی که در بیش از 200 بیمارستان در 10 بازار بزرگ آمریکا ، قیمت ها را بررسی کرده است ، با سرعت حدود 3.4 ٪ سالانه گران تر شده است.

برخی از بیماران می گویند که از طریق تحقیق و پشتکار ، آنها توانستند شفافیت قیمت ها را برای آنها کار کنند.

تصویری از Shamozers Terisa در داخل.
ترزا شوموترزر از آریزونا ، که قبل از عمل با داده های هزینه آنلاین مشورت کرده است ، می گوید که می خواهد لیستی از مراحل خود را در اختیار بیمارستان ها قرار دهد. او می گوید: “ما به این سطح شفافیت احتیاج داریم.”(ترزا شموزر)

ترزا شموزر ، 50 ساله ، از جودایر ، آریزونا ، گفت که وی از داده های قیمت بیمارستان برای تهیه تقریباً 3000 دلار جراحی کلینیک سرپایی برای حذف فیبر سال گذشته استفاده کرده است.

شوموتزر ، که دارای بیمه درمانی است ، گفت که بیمارستان برای اولین بار که 3700 دلار برای این روش دریافت می کند و می خواست از قبل پرداخت کند. اما او شکاک بود.

وی گفت که شرکت بیمه درمانی قادر به نقل از قیمت رویه نیست یا مبلغ بدهکار را به آن مشخص می کند. شموفرزر امروز صبح گفت: “من یک صفحه گسترده را به صورت آنلاین روی بیمار پیدا کردم ، به عنوان مثال ، قیمت های مختلفی را که توسط شرکت های بیمه پرداخت می شود ، از جمله حقوق وی ، شامل می شود. وی گفت که قیمت این روش به 700 دلار نزدیکتر است.

شوموتزر گفت که وی نسخه چاپی از برنامه داده را به بیمارستان برد و در هنگام پذیرش آن را ارائه داد. او 300 دلار ، تخفیف خود را پرداخت کرد و از بیمارستان خواست تا برای بقیه صورتحساب خود را انجام دهد.

وی گفت ، پس از گذشت چند ماه ، این لایحه برای 400 دلار باقیمانده ، که وی پرداخت کرد ، وارد نامه شد.

وی گفت که وقتی مردم به عمل جراحی می روند و مشخص نیستند هزینه چه خواهد بود ، او می ترسد. “زیرا آنها کور می شوند.”

مراحل زیر

بیمارستان ها می گویند که آنها می خواهند با سازمان دهندگان فدرال همکاری کنند و الزامات گزارش را رعایت کنند. لیوین گفت که به مصرف کنندگان باید قیمت خدمات و “قدردانی جامع تر” داده شود که نشان دهنده یک قسمت کامل مراقبت و مبلغی است که بر اساس برنامه بهداشتی آنها مدیون هستند.

CMS از زمان دستور ترامپ در سال 2019 برای تهیه اطلاعات قیمت گزارش شده توسط بیمارستان ها و برنامه های بهداشتی آسان تر است ، و آژانس به دلیل عدم رعایت آنها بیش از ده بیمارستان جریمه شده است.

قوانین فدرال بیمارستان ها اجازه می دهند تخمین ، دامنه قیمت یا میزان تاریخی خدمات آنها را گزارش دهند ، در حالی که برنامه های بهداشتی می توانند قیمت ها را بر اساس عواملی مانند شدت پرونده ، طول درمان و سن بیمار تنظیم کنند.

KFF از KFF گفت که این انعطاف پذیری اجازه نمی دهد “مقایسه اپل با اپل” و داده ها قبل از اینکه محققان بتوانند از آن برای درک بهتر هزینه های مراقبت های بهداشتی استفاده کنند ، قابل اعتماد باشد. وی گفت: “اینگونه به نظر نمی رسد.”

کیتی مارتین ، مدیرعامل انستیتوی مراقبت های بهداشتی ، یک گروه تحقیقاتی غیر انتفاعی ، گفت که پیش از انتظار می رود که انتظار می رود شفافیت قیمت باعث افزایش رقابت و هزینه های کم شود.

مارتین گفت شفافیت قیمت به تنهایی یک گلوله نقره ای نیست. وی گفت: “اولین مرحله مهم” برای کارفرمایان ، قانونگذاران ، سازمان دهندگان و دیگران برای درک چگونگی جریان پول از طریق سیستم مراقبت های بهداشتی و چگونگی کارآمدتر کردن آن. “این همه نیست.”

مباحث مرتبط

با ما تماس بگیرید ، یک داستان داستانی ارسال کنید



منبع: https://kffhealthnews.org/news/article/hospital-prices-health-insurance-rates-consumer-transparency/